lunes, 14 de septiembre de 2009

A L´AQUARIUM!!!


6 comentarios:

  1. quién, cuándo, dónde.... ¿¿¿¿¿????? "m,he quedao"....

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Es viatge de final de curs de 8º EGB al Estartit ? que vàrem visitar el jardí botànic de Blanes, el museu Dali a Figueres i el monestir de Sant Pere de Roda. Qui mes es coneix es el marit de la Pilar Rubio.
    Os recordeu de LA MORENA
    Gracies Sonia

    ResponderEliminar
  4. Gràcies per la info Rafel!!!! ara ja em situo, estava ben despistada....
    I aixó que dius de "LA MORENA"?.
    Petons

    ResponderEliminar
  5. holaaaaaaaaaaa!
    M'he conectat tal com vaig prometre.... estic mirant pel blog i esteu GUAPISSIMS tots plegats... qui diria que ja heu fet els 40. Em fa molta il.lusió veure totes aquestes fotos, i estic recordant, que aquell sopar de fa uns 10 anys, en vaig fer moltes fotos i les buscaré perque ben segur no tenen desperdici. Molts petons, una forta abraçada i fins aviat.

    ResponderEliminar